Wednesday, April 1, 2009

Csicsóka püré

Szerintem ha máj, akkor hozzá bizony burgonyapüré dukál! A két szép szelet marhamáj mellé ezúttal csicsóka pürét készítettem, de adtam hozzá lila krumplit is a keményítőtartalom miatt. Persze nem lett volna az igazi, ha nem kerül a tányérra valamilyen gyümölcs is. Körteszeleteket konyakban posíroztam, majd felöntöttem egy kevés balzsamecettel és megszórtam mandulával. A májat pedig friss zsályával sütöttem vajban. Remek kombináció!


Hozzávalók:
150 g csicsóka
150 g burgonya
100 ml tejszín
só, bors


Hámozzuk meg a krumplit és a csicsókát, majd külön edényben főzzük mind a kettőt puhára. Miután leöntöttük a vizet, törjük simára és meleg tejszínnel keverjük össze. ízesítsük sóval, borssal, netán szerecsendióval.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...