Monday, June 8, 2009

Kecskesajt soufflé spenótsalátával

A farmon, ahol a krumplit, az epret, a tojást vásárolom, tartanak kecskéket, s készítenek friss sajtot. Általában a sajt egy hétvége alatt elfogy egy jó adag paradicsomsalátával együtt, de most soufflét készítettem belőle. Egy bevált kéksajtos soufflé receptet variáltam át, cukor helyett kevés mézet használtam, és rozmaringgal ízesítettem. Viszont nem sikerült olyan szépen kiszednem a formából, mint az előbb említettnél, s el is felejtettem lefotózni amikor még pöffeszkedtek a formákban. Na de ettől függetlenül nagyon ízletes előétel született, bár most így visszagondolva, egy adag pirított mandula hiányzott a salátáról.


Hozzávalók:
2 marok bébispenót
2 grapefruit
1 salotta
2 ek bodzaecet
1 csipet cukor
3 ek fehérbor
5 ek szőlőmag olaj
só, bors

Vágjuk fel a hagymát, filézzük a grapefruitot és keverjük össze a többi hozzávalóval. Ízesítsük sóval és borssal.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...