Thursday, January 14, 2010

Téli saláta

Az ünnepi időszak, a rengeteg sütemény és a "nehezebb" ételek után szükségem volt szünetre. De azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül! Ezért bizony nem nagyon főztem még sokat ebben az évben, legalábbis egyelőre! Azért is mert belemélyedtem szakácskönyveimbe, és az idő pedig olyan gyorsan telik! Igazából a kedvenc coleslaw-om akartam elkészíteni vacsorára kevés maradék sült hússal. Aztán mikor kinyitottam a hűtőt, találtam néhány elfeledett zöldséget, amik aztán arra késztettek hogy egytől egyig mind felhasználjam. Nos, így született ez a saláta.


Hozzávalók
:
150 g fehér káposzta
150 g vörös káposzta
3 répa
1 édeskömény
1 cékla
1 darab zellergumó
1 darab feketeretek
1 hagyma
200 g kefír
1/2 citrom leve
1 tk mustár
2 ek olíva olaj
petrezselyemzöld
turbolya
só, bors


Gyaluljuk a zöldségeket amilyen finomra csak tudjuk, majd sózzuk, borsozzuk. A szószhoz keverjük össze a kefírt, a mustárt, az olíva olajat és a citromlevet. Öntsük a zöldségekre, keverjük össze a petrezselyemmel és a turbolyával, majd tálaljuk.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...