Friday, June 24, 2011

Sült csokoládékrém

Hoztam nektek a hétvégére egy csokoládés finomságot, amire legalább fél évvel ezelőtt bukkantam rá, és azóta, csak most sikerült megsütnöm. A recept sajnos nem az én fejemből pattant ki, hanem a sokak által kedvelt ausztrál magazinban találtam. Ez egy olyan desszert, ami tényleg pillanatok alatt megvan és egyébként is a csoki rajongóknak egy kötelező darab. Mivel találtam még egy maroknyi ribizlit a hűtőben, ezért a tetejére szórtam néhány szemet és úgy sütöttem meg. Ha azt akarjuk, hogy jó kövér legyen az a lúd, egy adag felvert tejszínnel tálalva igazi hedonista élvezetben lehet részünk.


Hozzávalók:
120 g vaj
230 g étcsokoládé
2 tojás
80 ml tejszín
20 g cukor


Alacsony hőfokon olvasszuk fel a csokoládét a vajjal, majd keverjük az enyhén villával felvert tojáshoz. Adjuk hozzá a tejszínt és a cukrot majd süssük kb. 12 percig 180°C-on. Akkor van kész, ha a közepe még remegős. Hagyjuk kihűlni, majd tálaljuk.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...