Wednesday, August 15, 2012

Harapj bele a "sarokba"! - Vénusz-Dining Guide Blogkóstoló 2012

Szó mi szó, inkább kanalazgatni lehet majd a desszertem, ha ellátogattok a harmadik Dining Guide Food Show-ra, ahol idén az én blogomat is megkóstolhatjátok. Az első hazai Street Food Show keretében újra megrendezésre kerül a blogkóstoló ahol idén 15 hazai bloggerrel találkozhattok, akik hármas csapatokban három óránként váltják majd egymást. A részletes időpontokat itt találjátok. Velem szeptember 8-án futhattok össze a Hold utcai Vásárcsarnokban. Hogy kikkel kerültem egy csapatba? Robival a Kísérleti Konyháról és Évával, aki a Funky Pho blog szerzője.



Sokat vaciláltam, hogy valami céklás finomságot hozzak, netán inkább halat, de végül úgy gondoltam, hogy talán mégis inkább desszertnek örülnétek jobban. Remélem nem tévedtem!

Szeptember 8., szombat, 15.00–18.00
• Funky Pho: Pho
• Kísérleti Konyha: Lecsószusi
• Mandula Sarok: Rákóczi túrós pohárban 

A Blogkóstoló mellett a piacra vonulnak a legismertebb séfek és a legmenőbb street food képviselői is. Úgyhogy gyertek, mert rengeteg finomság vár rátok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...